Adakah aku tolak rezeki??? Kawan???

Wednesday, June 17, 2009 at 11:38 PM
Huhu... apelah yang aku melalut kali ni pulak yer???
Semua pembaca fb msti dh pnat dh ngn aku
Dgn status aku yg slalu ubah2...
Upload link video yg ntah hape2...
Owh, maafla yer...
Aku di sini sekadar ingin menenangkan jiwa
Ada orang melalui text, ade org melalui luahan n etc..
So korang jgn mrh aku yer sbb mmbuatkn home korg semak...
Hehe...
Aritu aku dpt tawaran dua kerja
Satu as 2D animator di Inspidea, KJ
1 lg as call centre at CIMB KL
Tapi dua2 job ni aku tolak...
Ntahla, mungkin takat ni aku lom ada semangat nak bekerja
Aku tak kisah org nk ckp aku looser or not,
'La bru putus chenta dh mcm ni,...'
Hmm ntahla kan
Jiwa muda ni masih drh panas kot...
Semua benda jd tak kena, tak tentu hala...
Aku bukan membuang waktu aku,
Tapi aku lebih ingin dekat padaNya, supaya Dia berikan kekuatan untukku...
InsyaAllah dlm sebulan lagi jiwa aku kembali normal...
Aku dah pon lupakan c dia...
Kadang2 aku rasa aku sepi bler kwn2 yg dkt padaku pon dh ada komitmen diorg sendiri
Yang ada bertunang, yg ada dah kawen, yg ade nk dpt baby...
So ngn sape aku nk kawan ni??!!!! ErkkkKKKKK!!!!!!!
Nak cari kawan baru kat tenet ni, kdg2 tkley percaya sgt...
Aku tak percaya blind date semua tu...
Mana yg ok bagusla...
Aku akui yang aku mmg tkley idop tanpa kawan
Biar idop tanpa cinta sejati, tp kawan sejati itulah sgt penting...
Ketika duka dan gembira bersama... :D
Peace!!!

2 comments

  1. bnykkan solat istiharah la nak dpt ptunjuk Tuhan..
    insyaAllah dpt..
    bagus2..
    sape perlu cinta bile de kwn kn?

  2. nurnuha Says:

    cinta itu kawan.kawan itu cinta...
    hey gurl..
    believe it or not..i'm exactly at the same situation as u..but jangan risau2 sgt k..insyaallah org yang tepat akan sampai bile tiba waktunya..yg penting..kite redha..and percaya pada kuasa Allah..becoz Dia yang tentukan stiap perjalanan kite..sama2lah kite berdoa..amin..

Post a Comment